♥ Boklus

Första riktiga dagen på sommarjobbet är nu avklarad. Det blev mycket att fixa men nu är det värsta över. Vi lagade lite burar och satte upp något nät och sedan var det lunch. Efter det fick vi fixa lite med de små hästarna sedan var det slut för dagen.

Ska snart iväg på gymmet och köra Bål och Bodybalance. Känns lite jobbigt nu eftersom att jag är så lat emn efteråt så mår man ju super så det är ju värt det.
Förresten! Jag har äntligen läst ut "Om jag kunde drömma" och började igårkväll på nästa bok, "När jag hör din röst" och kunde inte sluta läsa. I vanliga fall brukar jag bara orka läsa 10-20 sidor innan jag inte orkar läsa mer, men inte den här gången. Jag läste över hundra sidor! Fattar inte vad som hände! Längtar nu tills ikväll då jag kan fortsätta läsa :)

By the way, här är trailern till New moon!



Någon mer än jag som bara längtar tills filmen kommer på bio!?




bloglovin















 

2009-06-16 @ 18:16:47 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Fattybom

Sv: Good eye där tjejen :) Jo, det är en Jack! Godmorgon btw! :P

2009-06-17 @ 08:01:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sofia

men det är ju inget vi har planerAT :o

MEN NU NÄR DU SÄGER DET SÅ ÄR JAG SJUUUKT PEPP :d

när blire? ;D

2009-06-18 @ 15:58:12
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0