♥ För att få se dig bada naken! Shalala!

Fy fabian för mitt sommarjobb! Det går så jätte drygt. En och en halv vecka kvar och tiden går riktigt långsamt. Idag fick jag också reda på att de räknat ut fel antal timmar jag ska jobba. Jag får bara betalt för totalt 75 timmar men de har gett mig 78. Lina hade de till och med gett 82. Fan vad irriterad jag blir!

Nej Frida! Nu ska vi inte vara ledsna och sura och irriterade. Ne j, nu ska vi vara glada och tänka positivt! Denna dag har ju faktiskt vart ganska bra. Var inte en så jobbig dag på 4H. Lina tycker att det är kul att plocka äckelbajs efter hästarna, vilket betydde att jag slapp. Härligt!

Efter jobbet, när jag kommit hem, satt Lina och Erika och tittade på Torkel i knipa. Kunde inte låta bli att se den igen. Tror det blir den elfte gången jag ser den. Ska nu laga middag till min familj och sedan fösöka dra med mamma ut på en runda med bilen. Jag måste övningsköra oftare, sist kändes det som att jag verkligen fick till det  och jag vill ju inte glömma bort hur man gör.

Hade tänkt lägga ut några fina bilder sedan i Söndags när jag, Marianna, Linn, Annie, Sofia, m.m. spelade brännboll och tog en massa bilder. Synd bara att Linn, som har alla bilder, inte lagt ut några på sin blogg ännu. Jag hade nämligen tänkt att jag skulle tjuva dem därifrån, men säg inget. Får väl tjata på henne lite så att det händer någon gång.

 
Shalalala shallalalala lalalaa

Hej&hå


bloglovin















2009-06-23 @ 16:53:29 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: anne

arbetsgivare i allmänhet verkar ju rätt korkade. mina gör med fel hela tiden. skitstörande.

2009-06-23 @ 17:07:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahaha du nu banne mig har jag lagt ut mååånga bilder, det tog ju sin lilla tid ska jag berätta för dig, så nu tycker jag inte vi ska klaga ;)

2009-06-23 @ 23:51:54
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0