♥ Midsummer

Hej hopp!
Det är inte så fint väder idag men jag, Linn och Marianna ska ändå ha midsommarmys och grilla och äta midsommartårta ikväll. Härligt! 

Igår såg jag och Marianna på film som sagt. Egentligen skulle vi ha gått på bio men den hade tydligen sommarstängt igår. Jag undrar varför. Okej om det var idag, men igår? Himlans konstigt det där. Vi bestämde oss därför för att kolla på film hemma. Vi såg Elf med Will Ferrell. Den var så himlans rolig att vi bara inte kunde hålla oss för skratt! Älskar scenen när han hittar använda tuggummin på stolpen och när han får veta att tomten skall komma. Såå kul!





Marianna superglad + hennes små husdjur



Nu ska jag fixa iordning lite och sedan ska jag ner på konsum och möta Marianna och Linn.

Hoppas alla får en bra Midsommar!





bloglovin















 

2009-06-19 @ 14:02:20 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0