♥ Ett dopp!

Hej på er!
Hoppas alla har haft en bra vecka trots "värmeböljan" (kan inte sluta använde det ordet). Tycker själv att det nästan är för varmt. Eller nej, inte nästan, jag menar det är för varmt. Kan ju knappt andas i denna värme. Helt sjukt. Idag är det liksom trettio grader i skuggan. Hursomhelst så mår jag inte speciellt bra. Igår slutade jag tidigare på jobbet, vilket var tur. Hade nämligen fått någon slags magsjuka. Nu har det gått över och jag mår hyfsat. Har sovit länge idag och suttit inne och tittat på tv. Tänkte gå ut och sola men eftersom att det är så himla varmt här inne så kan jag bara tänka mig hur varmt det är ute. Sitter med fläkten på högsta grad men tycker ändå inte att det hjälper något speciellt.

Här kommer bilderna sen i förrgår, då jag och Marianna tog...


(Förlåt men kunde inte låta bli att göra effekter som är typsika för tv4)


Ibörjan var både jag och Marianna riktigt pepp, och tyckte det hela var en riktigt bra idé


Eller enda tills vi gick ner och kände på vattnet. Det var faktiskt riktigt svårt att le mot kameran och se oberörd ut X)


Vi gick längre och längre ut...


... och tillslut gjorde vi det!
Vi är mycket, mycket duktiga tycker jag :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu till något helt annat: Dagens låtar
Till Minne av Michael Jackson som helt klart var, och fortfarande är, en av de allra bästa artister som någonsin funnits!





Ojojoj, han är eller ja, var så himla bra! :'/


Nu ska fortsätta att titta på Michael Jackson klipp på youtube

Önskar alla en fortsatt trevlig helg!

Pyss på er!




bloglovin













2009-06-27 @ 18:19:16 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: em

haha nu förstog jag hur man gjorde.

haha men en annan fråga.

du ser , där jag skriver.

är det rosa..

och jag skulle vilja ha det vitt. men är inte så väldigt hajj på det där om man säger så :D

haha, vetu hur man gör? :D

2009-06-27 @ 21:43:46
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Planer för imorgon :)^^?

2009-06-27 @ 22:38:21
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: okej, tråkigt :(

Nu på kvällen har jag vaer ute.

2009-06-27 @ 23:14:31
URL: http://hejannw.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0