♥ Mobilminieme

Idag hände något hemskt! Något så hemskt att jag knappt kan berätta det utan att börja gråta...
Min mobileminime som jag fick av kära syster imorse gick av, på mitten! Eller ja inte av sig själv. Det var den där Juliasom gjorde det! Hon som bor i skogen och äter barn till frukost! Så fort hon fick syn på min mobileminime så tjatade hon om hur fin den var och om hur mycket hon också ville ha en sådan. När jag kollade bort kunde hon inte längre hålla sina feta prinskorvsfingrar borta! Avundsjuka? Vem vet? -_-

Haha! Nejdå, men det hela var faktiskt ganska roligt. Vi satt inne på lektion och hade genomgång. och helt plötsligt hör jag något litet som knäpper till och sedan får jag en Julia som ser skräckslagen ut (som om jag skulle slå henne!). Hon skyllde på att den var för mjuk. Oj vad jag skrattade!

Senare kom jag på att jag faktiskt har varit med om något liknande. En gammal kompis till mig, Hanna, hade varit i London och köpt ett diadem med en massa fina blommor på, som jag, av någon underlig anledning tyckte att det skulle vara roligt att se hur långt man kunde vända den åt fel håll. Och gissa vad som hände! Jo, den sprack, eller gick av kanske man ska säga! Pinsamt då jag inte heller kunde köpa en ny. Eller jo om jag åker till London någon gång vill säga ;)



Stackare ♥

Förresten så kom Linas studentplakat idag här är det.
Mysigt, mysigt!


Nu ska jag laga mat till mi familia och sedan ska jag och Alexandra dra in till stan på Body pump & Step.


bloglovin
















2009-06-01 @ 17:01:17 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Tina

Vad blev det för mat månntro?

2009-06-01 @ 17:29:23
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: natta

vilket gulligt mobil smycke.. synd att dej är trasigt :( vad är det gjort av?

2009-06-02 @ 03:10:56
URL: http://natalies.se
Postat av: Natta

aa jag vet underbart med grill :D

näää stackare :( den var jätte fin iallafall lite kul att den liknar din mob så mkt

2009-06-02 @ 11:23:48
URL: http://natalies.se

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0