♥ Jamaican Me Crazy

Idag ska jag och Marianna ut på en promenad. Vi ska försöka bli av med all glass och godsaker vi fick i oss igår. Vi åt återigen en massa Ben & Jerrys och drack ännu mer hallonsoda. Visste ni att saftmärket BOB har skaffat smaker till kolsyremaskin? Om inte så bara måste jag tipsa er om deras hallonsodasmak. Yummie! Supergod! Vi tittade även på Pluto Nash igår. Den var ifrån 2002 vilket inte känns som så länge sedan, men när man tänker efter så är det ju faktiskt över sju år sedan. Shieet!
Filmen var inte så bra, men det var roligt att se hur de, år 2002, trodde att framitden skulle se ut. De hade inte lyckats att få något i filmen att se "framtidsaktigt ut" precis. Det var ungefär som att de trodde att det räckte med att klistra på ett par pappskivor som vingar på en gammal volvo och BAM! så hade de en bil från 2089.  Mysigt! :)




Står vid frysdisken på Konsum och har precis valt glassen jag ska ha: Jamaican me crazy.

Marianna: Jahaa nu fattar jag! Jamaican me crazy! (skrattar)


Jag: Jaa, har du inte fattat det? Jamaica liksom, GOSH! (Tittar på Marianna som om hon vore dum i hela huvudet)

Marianna: Jamen, you making me crazy!


Jag:
........ Jamen jaahaaaa! (snilleblixt)


Ibland kan det ta sin lilla tid.


Marianna i full fart! Mot konsum och viiidareee!


Ya maken mä crazy!



Nu ska jag sitta och titta ut genom fönstret iväntan på att Marianna ska komma.
(Som en tant iväntan på ingenting)

Herrå!







bloglovin













2009-06-21 @ 12:33:25 ♥ Dagens citat Permalink


Avtryck
Postat av: THE DRUMS INSIDE YOUR CHEST

haha den var bra, är smaken god då? :P

2009-06-21 @ 12:41:31
URL: http://thedrums.blogg.se/
Postat av: anne

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-21 @ 12:44:31
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: em

hur har du gjort ditt namn så längst ner på ett inlägg? :)

fin blogg :D

2009-06-25 @ 20:41:48
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0