♥ A non-working day

Ja, då var första "jobbdagen" över. Ja, eller det blev ingen jobbdag. När vi kom dit imorse klockan halv nio var det ingen där. Det skulle egentligen ha kommit en tjej och låst upp åt oss men hon dök aldrig upp. Efter en timme då vi under tiden siuttit inne hos Micagruppen fick vi tag i vår "chef". Som tur var sa han att vi kunde gå hem. Så nu sitter jag här hemma och får 50kr i timmen utan att behöva jobba. Sweet!

Igår kom jag och Alexandra hem från Åre vid niotiden. Då var jag otroligt trött även fast vi igår sov till ett. Här kommer lite bilder från helgen och en av alla låter vi sjöng. Jag tycker den är så härlig så var bara tvungen att dela med mig.




Små, söta, glada barn som ser lite ut som uteliggar med tanke på vagnen som är fylld med saker som inte tillhör affären. 


Toilet paper








Det här är så jäkla läskigt. Jag och Marianna åkte hiss, ensamma (Alexandra gillar inte hissar) men titta vad som dök upp på bilden när jag framkallat dem!!!??!!



Alexandra! Nu har jag lagt upp bilderna sedan i Fredags. Scrolla ner vettja!

PÖSS!


bloglovin















2009-06-15 @ 10:47:44 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: alexandraaaaaa

haha! Men kolla, leeeeeeeeskiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

2009-06-15 @ 16:52:35

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0