♥ Frida sover ut

Ja, oj vad det var härligt med sovmorgon! Har innan börjat jobbet klockan halv nio så har inte sovit längre än till halv åtta. Så blev det inte idag! För från och med idag så börjar jag halv två, och det fortsätter hela veckan ut! Såå härligt!

Igår fick jag tillslut tag på Marianna och råkade då även att väcka henne. Förvånad? Nej.
Hursomhelst fick jag med henne ut och vi bestämde oss för att ha picnic vid trekantsbryggan. Hade det riktigt mysigt. Det var så pass varmt att jag tillochmed tvingade mig själv att ta ett dopp. Igen! Men den här gången var jag i lite längre efter jag doppat mig helt. Mycket stolt.

Igår blev det även bio. Såg på Transformers med pappsen. Mycket, himla, riktigt bra film så den får en stor tumme upp av mig.

Hade tänkt att jag skulle visa lite bilder ifrån picnicen med det fina vädret men det får väl komma ikväll då. Istället får ni en bild på en av mina tjocka arbetskamrater som jag snart ska åka till.



Älskar att alla marsvin ser så vettskrämda, arga, lessna, tjocka och glada ut på samma gång!


♥Herrå!♥


bloglovin

















2009-06-29 @ 10:26:46 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Tippie

Nej vilken sötsak! :)

2009-06-29 @ 11:09:16
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: lina

Stackars små marsvin



OBS jag har hittat hit !!!

2009-06-29 @ 22:48:31

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0