♥Borta bra.. Hemma ändån alltid bäst!



Har nu kommit hem från Pragresan. Har haft det så hiiimla roligt. Skrattat så sjukt mycket! Finväder blev det iallafall. Haha, Julia kan fara åt pipsvängen med "det ska bli regn" ;) Har nu äntligen duschat efter den långa hemresan. Såå härligt! Öppnade min resväska nyss. Alltihop stinker rök! Hur man lyckas? Jo, man åker till Prag där alla röker överallt! Sjukt!
Imorgon blir det skolan. Känns som om jag varit borta i en månad. Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta. Ååh vad gott det var! Svensk mat äger! ;) Nu ska jag nog sova. Berättar mer om resan och alltihop imorgon. Mer biler kommer! :)

♥Godnatt Sverige!♥













2009-05-03 @ 23:01:57 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: lisafisa

bättre skit!!!

2009-05-04 @ 21:20:44

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0