♥Datanörd

Lina och jag i STHLM

Sitter i datasalen med Katia och kikar facebook och fixar. Vi går fan hit varje lunchrast. Snacka om att vi är klassens datanördarna ;)

 
Igår började jag på Gold´s Gym. Alexandra övertalade mig att börja och så blev det. Det var sjyykt jobbigt men kändes riktigt härligt efteråt. Det fanns tvisar vid varje cykel och springmaskin så det blev Vänner för hela slanten för min och Alexandras del. Vi ska dit på måndag också! Då ska vi gå på en "rundtur" eller vad man ska säga och lära oss alla maskiner och sånt.

Nu kommer Gabriella (vår handelslärare) och ska starta lektionen. Så nu måste jag sluta. Måste fortsätta på min Pregberättelse också. DAMN! Har fan aldrig tid känns det som :/ Jaja, det fixar sig nog.

Vet att inte bilden har något med detta att göra men vad gör man när man inte har andra bilder på skolans dator?
Jo, man tar en på mig och min syster med en plåtgubbe/gumma(?)

♥Ha det bra!♥











2009-05-07 @ 11:36:13 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Lisen Björklund

OKEJ, du har börjat där utan att säga till mig.. vill du ha en gymkompis så hör av dig till mig annars ses vi där.. (om jag nu orkar pallra mig dit) :)

2009-05-07 @ 23:05:28
Postat av: Frida

Svar till Lisa: Jag ska typ inte börja. Man måste ju fan betala för 3 månader extra om man vill ha upopheåll och sedan måste man betala 600kr för att börja igen. Det suger! :/

2009-05-08 @ 11:15:38
URL: http://fidzi.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0