♥ Mumsidums


Har nu tjatat om dessa pancakes hela dagen och ska nu äntligen till och laga dem :) Mumsigt ska det bli. Kommer inte fortsätta på min "reseberättelse"(?) idag då jag inte har tid. Jag har ju min pannkakisar att göra + att jag ska packa tills jag ska till Palex ikväll. Jag måste plugga också! Shieet!
Jaja.. Åter till mina pannkakor. De är Amerikanska pannkakisar som jag ska göra. Det är därför de är så speciella. Det var Erica som tipsade mig. Enligt henne ska man ha blåbär, banan och sirap på.. Vet inte om det låter så gott med banan men man kan väl testa?
Tjocka pannkakor med banan blåbär och sirap! Äkta american pancakes!

♥MUMS!♥












2009-05-05 @ 15:39:31 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0