♥ Mysig

Hej och hå!
Kom nyss hem från en cykeltur med Wirre. Vi cyklade, eller jag cyklade och wirre sprang, in till stan. Han har inte riktigt lärt sig det där med att cykla ännu men  det kommer väl. Inne i stan mötte vi Alexandra. Vi stack till Mcdonalds För att mumsa glass. Denna gång blev Alexandras tur att testa Mcflurry marängswiss medan jag fick nöja mig med vanlig glass med chokladtopping.

Juste måste ju ta och berätta hur det blev med håret. Blev väl inte supernöjd. Måste slinga ett par gånger till för att få håret att bli så pass "blont" att jag kan färga det utan att det blir oranget ;) Här får ni fyra mysiga bilder från ikväll.









Hoppas alla haft en trevlig helg!
♥Puss på er!♥


bloglovin


















2009-05-24 @ 23:48:49 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: alexandraaa

Tack för kvällen Fridaaa, alltid lika mysigt! Wirre är så OTROLIGT söt på den där bilden ^^ <3

2009-05-25 @ 00:41:50
Postat av: Linn

hur har du fixat håret? säkert cooolt



svar: hahaha vad du låter ivrig att få alla äta kött, jag ska snart börja äta kött men inte förrän på typ sommarlovet, är du otålig? heheh

2009-05-25 @ 17:21:24
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack! :)

2009-05-25 @ 19:48:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0