♥Ibland går det inte bra

Det var som tusan! Det går fan inte att plugga. Började bra men sen upptäcker jag att jag plötsligt sitter inne på youtube och kollar en massa youtubeklipp. Shit också! Hursomhelst så hittade jag dett klipp som man bara inte kan låta bli att älska. Såå fint! Måste ses!
 


Nu hade jag tänkt "fortsätta" plugga men det sket sig det med. Såg att "se upp för dårarna" är på tv så måste ju titta lite. Haha! Ojojoj vad jag hittar bortförklaringar för att slippa plugga. Det får bli en heldag med plugg imorgon istället ;)

Ha det bra!











2009-05-09 @ 22:37:23 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linn

ME LÖVE det där videoklippet :D

Näää det var inte alls så kallt, inte så kallt som att sova i en snögrotta iallafall hahahah

2009-05-10 @ 20:09:06
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Linn

hehe ooj, jag blandade ihop kommentarerna.. virri virri koko hehe



jajajmensan vi sov faktiskt hela natten utan att springa in :)

2009-05-10 @ 20:11:37
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0