♥ Ben & Jerrys, Grillning

Nu är det bara 19 dagar kvar till sommarlovet! Jag började väl nyss på Gymnasiet? Vart tog all snö vägen? Ja, jag vet inte vad som hände, men fort gick det iallafall.

Gårkvällen blev väl rätt lyckad förutom grillningen som blev lite kaosad. Ingen av oss visste hur man skulle tända en grill (en engångsgrill till och med). Ojojoj, patetiskt nu när jag tänker på det. Det stack upp tusen tändstickor ur grillen. Korvarna blev så brända att man inte kunde se någon skillnad på vad som var korv och vad som var grillkol. Min majskolv blev inte heller så fin. För det första blev den dränkt i tändvätska och för det andra så blev den halvt varm och halvt fryst. Mums!

Efter grillningen blev det Ben & Jerrys. Jag testade den nya glassmaken Mango Berry Swirl. Den var slurpmumsgod men inte riktigt lika mycket som den andra sorbetglassen som Ben & Jerrys har. Haha ne, nu ska jag sluta recensera glassmaker. Hursomhelst blev det film på kvällen. Skräckfilm, förvånad? Vi såg The fog. Okej, den var läskig, men handlingen? Whut? Jaja, det är ju inte deras fel att de inte kunde hitta några som är lika bra som mig och Marianna på att göra film.

Marianna sov hos mig. Hon vågade inte gå hem och sova själv så jag fick offra en plats i soffan åt henne. På morgonen åt vi en massa frukost. Det blev min tur att fixa och hennes tur att titta på. Hon är ju bara för lat. Efter frukosten bakade vi superkladdiga superchokladiga supermuffins och tittade vi på Torkel i knipa. Någon annan som sett den underbart galna och sjukt konstiga filmen?


Undrar om Siu-sin tror att kameran är nere vid mina fötter? Marianna, alltid lika glad när hon är med oss!



That´s how you do it! ;)



Hej allehopa! Bra Sandra! Nu syns det vad det står på burken ;)



(Någon fler än jag som bara älskar deras glassar?)



Jag och Marianna pratade om hur mycket vi kommer att ha förändrats under tiden hon är i USA.
Marianna, kanske såhär jag och du kommer se ut när du kommer hem? ;)




Marianna, den nye Gordon Ramsey!


Ikväll blire middagsmys med Marianna och Alexandra Hemma hos Alexandra.
♥Ha det bra!♥




bloglovin

















2009-05-23 @ 14:41:08 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Frida

Såg ut som en bra kväll! (:

2009-05-23 @ 20:19:59
URL: http://www.nogg.se/bellydancer
Postat av: Anonym

vadå hemma hos marianna, vi var ju här! eller vart var du igår då fridaaa? :P

2009-05-24 @ 10:42:14
Postat av: Frida

Svar till Alexandra: Ja jävlar de va vi! ;)

2009-05-24 @ 11:26:36
URL: http://fidzi.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0