♥ Liten, mindre, minst

Tänkte ta och bjussa på lite små bilder på när jag och andra var mycket supersmå och litna. Litna? Vad fan var det för ord? Haha jaaja här kommer de iallafall :)


Syster och jag



Jag som checkar läget och Lina som bara äter och äter ;)



Hittade denna bild på mig och mordiska Sandra. Mycket fin om ni frågar mig ;)



Här var det många gullpluttar. Tycker Siu-sin är så himla söt på denna bild :')




Tjockfrida och syster Lina. Två superglada barn som är på gång att hänga sina kaniner, mycket mysigt ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har inte hunnit säga detta, men jag och Katia ska jobba på mösspåtagningsbalen imorgon. Blev bestämt idag och nu så blir det så. Vi ska då få fixa med fördrinkar och hjälpa till med diskningen. Sedan blir det god mat och så får vi en gratis biobiljett för jobbet. Ska bli kul :)

Nu ska jag gå till sängs



och drömma mig bort.
♥ puss på er!


bloglovin











2009-05-27 @ 22:20:02 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Michelle

Hej!

hur är det idag? :) Jag har lagt ut massa fina nya märkeskläder, skor , solglasögon, och väskor på min blogg som är till salu. Hitta billiga märkeskläder på min blogg!:) Säljer bla:



Acne, Zara, Triwa by Tritoni, La Redoute, Friis & Co, H&M, Björn Borg, VILA, Tiger of Sweden, Intimissimi, Victoria's Secret, ASOS, Loeffler Randall, Chanel



ha det bra!



michepiche.blogg.se

2009-05-27 @ 22:46:44
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: mia

Oh, så söta foto!

2009-05-28 @ 06:50:08
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Phiie

tack så mycket! :D

2009-05-28 @ 14:09:01
URL: http://phiie.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0