♥ Mamas day


Japp, idag är det morsdag och vilka om inte Frida & Wirre är så snälla att de går upp klockan nio och fixar frukost på säng till sin käre mor? Ingen! Om jag ska vara ärlig så hade jag glömt bort hela grejen med morsdag så detta blev räddingen. Funderar på att rita en teckning också (som man gjorde när man var lite. Fan va lätt man kom undan då!) så att hon inte blir helt utan present från mig ;)

Nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret.
Det är såhär fint väder.
Från här-----------------------------------------------till hit!
(Fast gånger kanske en miljardtusen gånger)

Vaknade imorse av att jag har 38 kliande myggbett på mina ben. Ja, jag har räknat dem och där är precis 38. Så himla jobbigt. Kul att bli omtyckt, men kanske inte av en mygga? Någon som har något tips på hur man får det att sluta klia så förbaskat!?

Jaja, hursomhelst så försöker jag nu att få tag på Alexandra. Hon sover typ alltid till tre så det kan ju bli lite svårt. Jag hade ju velat göra något mysigt och roligt idag. Kanske ha picknick? Justé jag och Alexandra ska på body balance ikväll. Så roligt när vi inte kan få till någon av ställningarna och då ramlar omkring som sillar (sillar ramlar ofta i min egna lilla värld) medan man kollar på resten av människorna och ser att de får till alltihop och tar dessutom på sig de svåraste varianterna av de man får välja emellan. Fy fabian för dom allså!

Nä nu ska jag försöka ringa och väcka Alexandra. För åttioelftetredje gången idag!

Här får ni en bild på den avancerade frukosten som gick till my mama och en bild på wirrebubbsen :)


Om det inte syns så ska jag berätta att Wirre faktiskt har på sig en rosett.
Han tyckte att det skulle passa in på denna speciella dag.



♥Hädå!♥




bloglovin
















2009-05-31 @ 10:32:35 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linnéa

Svar.

Jaaa, visst är dem snygga! jag älskar dem!

kramar!

2009-05-31 @ 10:57:48
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Sv: Bra att du ser det posetiv iaf! Ångrar inte en sekund att jag följde med nu! det var askul ;)

2009-05-31 @ 11:06:44
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: maalink

skulle vara snällt om du ställde en fråga i min frågestund:D

2009-05-31 @ 11:13:31
URL: http://malinnn.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh vilken fin liten hund ;)

2009-05-31 @ 12:37:26
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Fina bilder du lagt ut och vilken grymt söt hund! :D



Och jag håller med.. Helt stört att tvätta en hund i en maskin.. Skulle vi vilja bli behandlade så? Nej.

2009-05-31 @ 18:51:16
URL: http://gaymasen.se

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0