♥ Mobbad?

Iihi! Det här är kul! Eller det var kul..
Jag kom hem till farfar tillslut och hade fått saft och bulle som vanligt, jag var klar med städning och allt. Tittade då på klockan. Hade varit så duktig att jag kollat när bussen skulle gå. Den skulle gå hel. När jag kollar på klockan är den tjugo minuter i. Jag börjar ändå gå mot busshållsplatsen. På vägen tar jag av en händelse upp mobilen och tittar på klockan.Klockan var fem minuter i, och inte tjugo minuter i som farfarsklocka "sagt". Jag börjar att springa och springa. Efter ett tag springer jag förbi en liten unge (kanske 5 år eller något) som sitter själv i en sandlåda. Den lilla ungen tittar först på mig, som om jag vore dum, och börjar sedan springa han med. Han springer nästan bredvid mig och härmar mitt flåsande (ni kan ju försöka hitta någon med sämre kondition än mig) och mitt sätt att springa. Efter ett tag stannar han och går tillbaka till sin sandlåda? Vad var det? Mobbing! Haha måste sett himla roligt ut iallafall.


Nu ska jag till producenten Marianna Finke och fixa med filmen som vi fortfarande inte vet namnet på än.

♥Ha det grömt!♥

bloglovin











2009-05-21 @ 14:40:04 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linnea - Rösta på veckans blogg

Svar.

Haha, får man rösta på sig själv, äre klart man gör det!

2009-05-21 @ 15:21:54
URL: http://princessbling.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0