♥Mys hos Alexandra


Har äntligen testat de där jäkla pannkakorna och de blev, of course, en stor besvikelse! De blev runda och tjocka och fina men smakade ju fan som vilka jävla pannkakisar som helst! Det kan ha berott på att jag inte testade med blåbär, men det ska väl inte spela någon roll? -_-

Nää.. Nu måste jag gå vidare med mitt liv och lägga pannkakorna bakom mig. Sitter nu hemma hos Alexandra och keekar popcorn och tittar på Ugly Betty. Åt nyss Johannas och Malins mumsiga köttfärspiroger som de har varit duktiga och lagat helt själva. Himla goda! Oj, har läxa tills imorgon.  Har inte gjort något alls. Sjykt jobbigt. Eva kommer döda mig. Haha NOT! Hon tycker om mig så det blir nog bra ;) Ska ha utvecklingssamtal också. Håller därför på att fylla i något idiotiskt papper som jag ska ta med till mötet. Så jobbigt tjorviga frågor man ska svara på. Saker som: Hur trivs du i skolan? Hur tror du att dina klasskamrater och lärare uppfattar dig som person? Och så bla bla bla! Sååå tråkigt! Jaja, får väl ta och låtsas att jag glömt pappret hemma. Igen!

Nu ska vi fortsätta och mysa :)

♥Härråå!♥














2009-05-05 @ 20:28:40 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0