♥Prag, från början...

Har nu sovit ut och är pigg och glad. Riktigt jobbigt att vakna imorse men man vänjer väl sig. Det blev skola idag och det Kändes riktigt konstigt att inte bara kunna luta sig mot en fönsterruta när man blev trött och ville sova. Saknar bussen såå mycket. Jaja, hursomhelst så hade ja nu tänkt att dra hela resan för att jag ska slippa att dra det tusen gånger och för att jag ska slippa alla frågor om vad vi gjort i Prag. Så nu kommer alltihop. Från början till slut :)



Resan började klockan 6 på morgonen då bussen åkte från Frösön. Då blidde det sova, sova och sova i några timmar. sedan blidde det sitta vaken, vaken och vaken i en timme till. Därefter blev det frukost. Inte den godaste jag ätit men hungriga var vi så åt gjorde vi ändå.



Sedan fortsatte bussturen tills det blev dags för lunch. Då stannade vi och åt i Mora på.. Rasta? Haha ja där fanns iallafall Burger king, vilket var himlans bra :)

Haha okej.. Alltihop kommer inte alls nu. Jag måste nämligen gå och lägga mig. Fortsättningen på resan kommer därför någon annan dag. Tänbk positivt! Detta gör det hela mycket mer spännande.. Säger vi ;)

Imorgon ska jag sova hos Alexandra. Hon har nu flyttat in i "provlägenheten". Hon ska få låna den av en kompis som ska bort under en månad eller vad det är. Sedan kanske hon ska skaffa egen.
Puss hej!♥










2009-05-04 @ 21:25:51 ♥ Pragresan Permalink


Avtryck
Postat av: lisan

okej?? saknar du den bussen kvinna? :o

2009-05-06 @ 20:18:41
Postat av: Frida

Svar till Lisa: Jaa! Det var ju så mysigt att bara kunna sova när man vill, titta film när man vill, sova när man vill.. Haha tycker inte du? :O

2009-05-07 @ 11:24:03

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0