♥Rädd...

Jag vet att jag inte borde, men kunde ändå inte låta bli. Så typiskt mig.
 Satt inne och "zappade" på youtube och tittade då en massa "spökklipp" eller vad man ska säga.
Fortsätter att titta även fast jag vet att jag bara skrämmer upp mig själv. Smart Frida! -_-
Läste sedan en massa berättelser som andra skrivit in på olika hemsidor
och hittade det läskigaste. Det var en länk till en hemsida där man fick "bo"
(över internet, alltså på låtsas eller vad man säger) på ett hotell för en natt
och där skulle  man gå igen om en massa rum och en massa hemskt. Jag fick iallafall panik och jag hade inte ens ljudet igång, Blir till att titta under sängen innan jag går och lägger mig ikväll ;)
Vågar nu inte ens gå in till köket. Aah!

För att dela med mig av min rädsla tänkte jag nu tipsa om just den där läskiga hotellsidan.
hotel626.com

Shieet läskigt!












2009-05-15 @ 22:01:04 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0