♥ Rubrik

Gårdagskvällen blev väldigt stressande. Diskade över tvåtusen glas, tretusen tallrikar och sexhundrasjuttio muggar! Kom dit klockan sex och kunde inte gå förrän allt var klart, halv ett. Himla drygt, men också roligt att se alla studenter. Vi skulle servera fördrink, vilket ledde till kaos. Studenterna skulle ge oss sin "studentbiljett" för att få en drink. Och självklart ville alla (670 studenter) ha sina drinkar samtidigt och vissa blev tillomed utan bara fatt vi gav ut lite för många "gratis" (utan biljett). Som tur var verkade det inte som att de brydde sig så mycket.
När jag kom hem somnade jag direkt när jag lagt mig i sängen. Imorse hade jag, som tur var, sovmorgon och kunde därför sova lite extra. Slapp dag i skolan och nu ska jag åka till stugan. Ses imorron!

Här får ni en fin bild av mig och Katia :)



Puss hej!♥



bloglovin













2009-05-29 @ 15:57:11 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: milla

oj det var verkligen mycket disk! jag förstår att du var trött då du kom hem ;)

2009-05-29 @ 21:25:29
URL: http://mecamilla.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0