♥ Snällfrida

Kom nyss hem från stan och mormor. Haha ni lär väl tro att jag bara umgås med gamla tanter och gamla gubbar (förlåt mormor & farfar men ni är faktiskt lite gamla). Men så är inte fallet. Idag så var det bara så att min mormor utnyttjade mina "kunskaper" inom elektronik. De hon menar med kunskaper är att jag vet hur man använder en fjärrkontroll. Hon ringde imorse och frågade om jag kunde komma dit och hjälpa henne för att hon hade råkat "ta bort" alla kanaler (hon hade råkat stängt av hennes bower). Snäll som man är så cyklade jag hela vägen in till stan bara för att göa det möjligt för henne att se på talang ikväll. Ibland undrar jag vart alla dessa snälla gener i mig kommer ifrån. De måste ligga långt bak i släkten. När jag hjälpt henne (att sätta igång hennes boxer) åkte jag en snabbis till H&M för att köpa ett par jeansleggings. När jag kom dit så hittade jag självklart ännu ett plagg som jag bara var tvungen att testa. Slutade med att jag köpte både leggingsarna och denna blommiga klänningen.
Usel kvalité, I know, men om ni backar så blir det mycket, mycket bättre..




Eller så blir det inte det...


Nu ska jag fixa iordning ute på verandan.. Eller heter det altan? Haha jaja det kanske någon kan berätta. Jag, Sofie, Siu-sin, Sandra och Marianna ska grilligrilla. Mums vad det ska bli gott och mysigt. Hoppas bara att det inte börjar regna!


Vad ska resten av folket göra ikväll? :)

bloglovin











2009-05-22 @ 16:51:22 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Anonym

Superduperfinig klännig Frida! Ses i måraaaaaa :D <3

2009-05-22 @ 17:31:07
Postat av: Rebecca

Väldigt fin klänning! En sån skulle jag gärna ha på mig! Kramar / Rebecca

2009-05-23 @ 11:29:47
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0