♥Som vanligt

Varje gång blir jag lika arg och lovar mig själv att nästa gång, då ska jag börja direkt när vi får uppgifen. Igår kväll satt jag uppe till halv två och skrev på den där förbaskade produktrapporten men blev ändå inte riktigt färdig. Idag måste jag bli klar med den plus att jag måste hinna träna inför nationella i matte som vi har imorgon.Shiet! Det är massa saker som jag inte kommer ihåg i matten. Äsch det blir nog bra ska jag se. Det funkar bäst om man peppar sig själv. Haha, det är jag ganska bra på. Nu duktiga Frida, måste du pluggeliplugga så säg hejdå.

♥Hejdå!♥










2009-05-12 @ 12:41:04 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: sofia

Huvva vad jag blir rädd för musiken på denna blogg varje gång jag går in :O - inte mysigt, BARA läskigt

2009-05-12 @ 19:04:41
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0