♥ Var sjuttonde timme

Aarrr.. Tänkte åka buss till min farfar och städa och tjäna lite pengar. Går ut till busshållsplatsen och sätter mig. Väntar i kanske en kvart och kommer sedan på att det är helgdag idag. Damn! Nästa buss går alltså inte förrän om en och en halv timme. Kul! Och jag som gick upp extra "tidigt" för att få det där överstökat, men ne-erå, bussfan ville bara gå var var stjuttonde timme idag så Frida fick inte få det överstökat!

Snart ringer väl Marianna. Vi skulle fixa med filmen idag men det får väl bli senare då.
En sak som är bra är att det är fint väder idag, somrigt och soligt väder! Imorgon ska jag, Alexandra och Marianna grilla och ha det mysigt hemma hos Alexandra.  Eller ja om det blir fint väder, men det tar vi förgivet.
Nu ska jag fixa lite och sedan försöka ta mig till farfar ännu en gång. Önska mig lycka till!

Pysshej♥






bloglovin












2009-05-21 @ 10:51:29 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Rebecca

Hej Frida,

Gud vad härligt med ledig dag idag =) Ska du hitta på något roligt? Egentligen har jag jobbat med bloggen längre, totalt i 1 1/2 månad för att fixa till designen osv. Du vet ju hur det är, massa småfippel överallt =) Men när designen var klar så har jag skrivit på den i 3 veckor och nu börjar man ju verkligen komma in i det =)



Ha en fortsatt jättebra dag. Kramar / Rebecca

2009-05-21 @ 10:55:12
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: sofia

Jamtli lät sjukt mums ;D, vill ju laga fattiga riddare oxå, kändes som ett måste :D

2009-05-21 @ 11:38:46
URL: http://sofiabman.blogg.se/
Postat av: Linnea - Rösta på veckans blogg

Grattis. Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg. Du får rösta på dig själv en gång.

Läs mer om reglerna på min blogg.

Ha en fin dag.

2009-05-21 @ 11:44:51
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahaha japp mamma satte på en hockeyhjälm på huvve och så klippte hon, det blir så jämnt då!



haha närrå jag tyckte bara att mitt hår ser ut som en stor hjälm nu hehe



Cooool blogg du har btw ! jag gillar att det står "Skriv här" med pilar ner till kommentaren. Annars skulle jag aldrig hittat ;)

2009-05-21 @ 13:53:28
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0