♥ Äntligen Fredag!

Äntligen Fredag! Eller nej, det är ju Onsdag? Fast denna vecka är ju Onsdag samma sak som Fredag eftersom att det blir.. helg! Såå skönt. Jag ska bara göra ingenting hela helgen. Förutom att jag ska vara med lite människor och så ska jag gymma. Det sista kändes lite jobbigt, men det får man väl ta. Idag hade jag det där bautastora provet, som senare visade sig inte var så stort. Tror det gick sådär. Får väl hoppas på ett G iallafall.

Resten av familjen åkte nyss till Loke, så nu är det alldeles knäpptyst här hemma. Skönt! Nu är det jag som bestämmer! Hah! Ska snart till att laga lite mat. Får se vad det blir. Jag är alltid så lat när det bara är mig jag ska laga till. Blir väl typ makaroner och ketchup ;)

Tänkte försöka få tag på Marianna och kolla om det blir någon mysmiddag med henne och Alexadnra i helgen men hon svarar ju, som vanligt, aldrig på sin mobil. Ringer hem till henne tusen gånger per dag känns det som. Självklart är det alltid hennes mamma som svarar. Skulle inte förvåna mig om jag pratar mer med henne än med Marianna. Ska jag våga ringa hem till henne eller kommer hennes mamma att svara igen och tro att jag är en stalker? Äsch, jag chansar. Vad är det värsta som kan hända? Kanske att hennes mamma ger mig the evil eye och sedan hoppar ut genom luren och slår mig. Men det må vara hänt isånnafall. Man måste våga ta lite risker här i livet ;)

Här får ni en värstasuperduperbraiglåt


♥Plupppåer!♥




bloglovin













2009-05-20 @ 18:00:59 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: Rebecca

Hej Frida,

Ja visst är det skoj! Jag har bara hållit på i 3 veckor så du är nog veteran i jämförelse med mig ;) Har lagt till dig på bloglovin också och ser redan fram emot dina framtida inlägg. Hoppas du får en bra kväll tjejen. Kramar / Rebecca

2009-05-20 @ 20:07:49
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: sofia

Jag vill komma och leka någon dag (A) hehe :)

2009-05-21 @ 01:41:31
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0