♥ Picknick med hästar och maskrosor

Hej och hå i maskroshagen!
Nu har jag kommit hem från en hel dag fylld av aktiviteter. Jag åkte hem till Alexandra fick tillslut ut henne ur huset. Eller ja, först bakade vi och sen fick jag ut henne. Vi åkte iväg med mopedisarna och hade pickennicken. Fiint väder fick vi också. Okej, det kom lite moln då och då, men varför klaga? Efter ett tags ätande kom Johanna (Alexandras lillsyster) ridandes på en av deras finsöta hästar. Då tyckte Johanna att det skulle vara en bra idé att kasta upp mig på hästen, och det, utan sadel. Alltså, jag red barbacka! Ojojoj, jag är duktig jag, värsta pippilångstrump! Vingligt var det, men jag var lugn som en häst. Eller nej nu ljög jag! Jag skrek som en åsna och ville ner ganska direkt. Efter alltihop tog vi lite bilder och sedan bar det av till stan igen. Där blev det bodybalance pass. Såå skönt! Kommer inte ihåg vad tränaren sa på slutet då det var avslappningsövning, tror nog att jag råkade somna då.

Nu sitter jag hemma och funderar över om jag ska ta och börja skriva min sista inlämningsuppgift på idrotten. Jag ska skriva om just avslappning har jag för mig. Ingen som har en sådan uppsats klar att bjuda på? ;)

Här kommer hursomhelst bildser från idag!


Alexandra, alltid pigg och glad!



Bild på mig, i hjälm! Eller ja, jag syns i hjälmen. Jag har den ju inte på mig!



Där, i gräset, bodde vi under dagen!



Vet inte varför, men det verkar som om molnen drar sig till alla kort ;)



Kladdig kladdkaka
Mumsfillibabba






Drogad Frida på bild!



Maskrosor


Johanna byter häst oftare än hon byter underkläder



Frida ♥ maskroshage



♥Alexandra♥




Mysigare bild!

♥Ejda♥


bloglovin















2009-05-31 @ 19:47:02 ♥ Bildlek Permalink


Avtryck
Postat av: Linn

vad fina bilder måste jag säga !

2009-06-01 @ 06:53:45
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: alexandraa

wiiie, så mysigpysig dag! <3<3<3

2009-06-01 @ 08:21:58
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tack såå mycket :)

Vilken fin sommardag du har haft! :)

2009-06-01 @ 12:05:12
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: sandra

Åhh vilka härliga sommarbilder du har tagit ju! :D

2009-06-02 @ 22:04:45
URL: http://sandrampersson.blogspot.com

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0