♥ Årets första dopp!

Hejhallå!
Nu har jag kommit hem från stugan. Jag har haft det bra men har varit tvungen att hjälpa till och måla huset. Vi har ricit ett gammalt hus och har precis fått dit det nya som ska bli en gäststuga. Eller som jag säger: En Fridaochhenneskompisaralonestuga :) Perfect. Hursomhelst så tyckte jag att det var så jobbigt att måla helatiden så därför övertalade jag pappa att jag bara var tvungen att få en paus. Det var riktigt varmt idag så jag solade. Etfer ett tag blev det lite väl varmt och jag bestämde att det skulle vara en bra idé att bada. Jag tyckte att det var en bra idé ända tills jag doppade ner ena tån i vattnet. Då var det inte en bra idé längre. Men efter några övertalamigsjälv-minutrar så "kastade" jag mig i vattnet och for sedan upp lika snabbt igen. Jag och Wirregubbsen gick även på promenad och sprang lite på ängarna. Efter allt ihop åkte vi hem och nu ska jag snart ut med Siu-sin och kanske även Sofie.

Måste bara berätta en kul sak som hände igår också.
Vi var tjocka och orkade inte laga mat så åkte därför förbi Brunflo för att äta på Sibylla.
När vi kommer ut och har satt oss i bilen:

Mamma: Såg ni killen!?

Jag&pappa: Ne vartdå?

Mamma: Jamen, killen där inne!

Jag: Nej, eller vilken kille?

Mamma: Det var en kille där inne som hade ringar överallt...

Pappa: Jaha?

Mamma: ...I öronen, näsan, ögonbryna, ja, han ringde överallt!

Roligare när man är där menmen.
En sak att lägga till. Min mamma har alltid varit lite emot piercings och tatueringar.



Kallt? Absolut inte!



Wirre in action♥






Den tog jag med min mobiltelefon!
StoltFrida!

Ha det bra!♥


bloglovin
















2009-05-30 @ 19:12:30 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Lena Svensson

Hejsan, ja dom blev jättesmarriga :) ha en go kväll

Kram lena

2009-05-30 @ 21:04:48
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Danne

heh killen med ringar.. skrattade.



VAd kul att jag kom till din blogg, återkommer.. ska prenumerar på dej!



Kul me årets första dopp-skulle inte våga!!

2009-05-30 @ 21:50:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0