♥ Äggologisk

Hejhallå!
Sitter nu här i Mariannas kök och latar mig medan hon fixar frukost med äggologiska ägg. (Ojoj, där var jag väl påhittig?) Så härligt att sova över hos andra när man slipper att göra en massa själv!

Igår blev det skräckfilm för hela slanten. Kollade på Godsend och Number 23. Så sjykt läskigt. Både jag och Marianna hoppade upp i taket minst 10 gånger. När det var dags att sova somnade jag snabbt. Efter någon timme så vaknar jag med ett ryck av att jag hör hur garderobsdörren öppnar sig. Jag tittar dit och ser att den nu är helt öppen. Fan va rädd jag blev! Jag får panik och väcker Marianna. Marianna, som fortfarande är halvt sovande, mumlar till mig att det "bara" är katten. Sen när kan katter öppna garderobsdörrar mitt inatten? Och om det nu alltid har varit så, hur fan skulle jag kunna veta det?! Blev såå rädd att jag inte ens vet hur himla rädd jag blev. har man blivit riktigt rädd!

Tänkte nu bjuda på ett roligt youtube-klipp som jag och Marianna garvar åt helatiden. Måste ses!

 



bloglovin













2009-05-22 @ 10:15:11 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: miikylja

vilken fin blogg!=)

2009-05-22 @ 13:47:08
URL: http://miikylja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg vad söt du är ! Älskar din blogg. Kolla gärna in min puss

2009-05-22 @ 18:43:25
URL: http://classyfied.devote.se

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0