♥ !HOLA!

Japp, där fick ni alla mina spanskakunskaper på en och samma gång! Idag har vi varit på jamtli med hela klassen. För er som inte vet vad Jamtli är så är det ett slags museum/äventyrsvärld? Haha jag vet knappt vad man ska kalla det men man kan liksom gå dit och gå runt i gårdar och de som jobbar där berättar om hur det var förr. Låter säkert riktgt boring men det var faktiskt riktigt mysigt. Vi gick omkring på någon rundtur utomhus och fick sedan ggå in på museumet för att titta på allt läskigt/mysigt och för att åka ruschellbana såklart! (Jag och Julia hamnade då i en diskussion om hur vida man säger ruchellkana eller ruschillkana. Jag tyckte rucschellkana. Ruschillkana låter ju fan som om man chillar i banan, och det gör man ju inte? Kollade senare upp det här och det heter visst rutschkana? Jaja, sånt är livet. Man lär sig något nytt varje dag.) Inne på Jamtli bjöd skolan alla på glass och vi tog, ofcourse, de dyraste glassarna som fanns.

Efter "äventyret" på jamtli så for jag vidare till farfar för att hjälpa till att städa och äta jordgubbar. När jag senare kom hem så höll Lina på att fixa sig inför mösspåtagningsbalen. Jäkla långt ord det där! (Det är inte ens ett ord men men) Hursomhelst så snodde jag hennes studentmössa och skuttade omkring med den hemma. Så avundsjuk på henne, fast ändå inte. Vad ska man göra sen när skolan är förbi liksom? Det är ju bara två år kvar så man börjar ju få lite panik!

Jag och Katia ska förresten jobba på mösspåtagningsbalen ikväll. Det ska bli kul, kul hoppas jag! Måste kolla vad jag ska ha på mig också. Man skulle tydligen ha helsvart. Vi kommer se ut som emos, iallafall Katia med sitt svarta hår ;)

Också ett litet rim by Frida:
Här kommer bilder från idag, och det gillar ju faktiskt jag!




Katkouti is happy, very happy!


The whole klassen!


Jennifer glad, Julia sur!
Trevligt, trevligt :)


Mumsillemumsmums!



Aah!


För Frida ska ta studenten, för Frida ska ta studenten för Frida ska ta-a studeee-eenteeeen o-om bara två-åå år!

♥Herrå!♥


bloglovin

















2009-05-28 @ 14:32:26 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linn

skåningarna säger ruschikana!

2009-05-28 @ 18:19:18
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Haha ja, men det är komiskt!



Härlig blogg förresten. Fin header och riktigt härliga bilder i bloggen, gillar även ditt typsnitt! Fängslande. :D

2009-05-28 @ 22:58:50
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Sofia

RUTCHKANA HETER DET JUEEE, DÖÖÖH

2009-05-28 @ 23:48:06
URL: http://sofiabman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej girly! hur äre med dig idag då?

kramar

2009-05-29 @ 07:53:04
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: sofia

HÖHÖ men det jag emnade ju :O, glömde bara ett S (A) höhö

2009-05-29 @ 14:46:37
URL: http://sofiabman.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

fina bilder

2009-05-29 @ 20:53:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0