♥ Marianna & Alexandra

Jahopp, då var man hemma igen. De här lediga dagarna försvann snabbt. Men mycket har jag hunnit med!

Igår blev det mysmiddag hemma hos Alexandra. Vi åt tacos och pratade gamla minnen. Hade så mycket att prata om, så mycket minnen att dra upp om och om igen. Spelar ingen roll hur många gånger vi drar upp samma minnen, de får mig att skratta lika mycket varje gång.

När vi ätit tänkte drog vi oss ner mot Österäng. (Som alltid, säger vi att det bara ska bli en lugn kväll inomhus, men på något konstigt vis, så slutar det alltid med att vi tycker att gå ut, ja, det kändes som en riktigt bra idé.) Hade hört att det skulle vara något där nere. Påvägen ner träffade vi Sofia och Julia som åkte runt och cruisade omkring med en pinkig cykel. (Haha! Nu lät det som att den var täckt med kiss men så var det ju inte. Cykeln var rosa!) När vi efter cirka en och en halv timme kommit ner till Österäng såg vi en massa gamla klassiska bilar. Det var cruising fick vi veta senare. Där nere försökte Sofia lära mig Linedance (Tror det hette så iallafall) och Alexandra försökte lära mig att bugga. Japp, det gick superbra! Jag är fan som gjord för att dansa! När vi vart där nere och tittat runt litte på bilarna och alltihop så sa vi hejdå till Sofia och Julia och så började vi dra oss uppåt och hemmåt. När vi kom hem så satt vi uppe ett tag till och pratade och hade mysigt.

Nu på morgonen hjälpte jag och Marianna (mest Marianna) tillatt städa ihop och sedan började vi att dra oss hemmåt. Bussfan i Östersund är ju så jävla sega att vi blev tvunga att hem. Men eftersom att det var så fint väder så det gjorde inte så mycket. På vägen hem slank vi in på Mcdonalds och köpte den nya Mcflurry marängswiss (Ni lär väl tro att jag är beroende av glass, och ja, jag tror faktiskt att jag börjar bli det).




Marianna, fem år äter tacos med sin bästa kompis, Alexandra som alltid måste blunda för att inte bli skelögd ;)





Marianna och jag!


Alexandra klamrar sig fast som om det gällde livet. Jag tittar på och ser himla smart ut!


Gravid, tjock eller bara Frida som håller upp klänningen? Hmm..


På den här bilden fick både Julia och Sofia vara med :)



Sista bilden från igår.
Tack för en perfekt kväll tjejsorna!


Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag kanske ska städa ihop lite innan mina päron kommer hem. De blir så glada då! Sen måste jag väl plugga lite. Det är en av de saker som jag under hela lovet har knuffat framåt och tänkt att, det, det kan jag ju göra en annan dag. Shit, jag vet ju att jag inte gör det "en annan dag". Skärpning Frida!


Förresten! Jag har fixat om det lilla jag kan i designväg. Vad tycks? ;)


bloglovin















2009-05-24 @ 13:19:59 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linnéa

Svar.

Okej, då hoppas vi att den är bra(=

Fin ny header, tycker man.

kram

2009-05-24 @ 15:36:16
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Middle Class Bitch

sv: hahah ja precis, men det krävs ju som sagt en del mod för att våga :)

2009-05-24 @ 16:41:39
URL: http://middleclassbitch.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: haha vilka härliga bilder på dig =) Hoppas din helg har varit kanon hittills. De där örhängena kommer från http://www.etsy.com om jag minns rätt. Det finns typ hur mycket roliga smycket som helst på den sidan så det är bara att klicka runt. Nu måste jag tyvärr ut och klippa gräset ;) men ha det kanon! Kramar / Rebecca

2009-05-24 @ 17:05:22
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Sv: Tack så jätte mycket!



Gillar din blogg också, ska vi lägga till varann på bloggkoll? :)

2009-05-24 @ 17:22:25
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

ser ut o haft det riktigt bra ;)

2009-05-24 @ 17:26:44
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: phiie

var jag :) visste jag ibnte vem?

2009-05-24 @ 17:44:26
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: alexandreyyyy

Tack själv gofisar! ;D Alltid lika kuuul <3

2009-05-27 @ 14:34:25

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0