♥ Atjoo!

Ja, nu har även jag blivit sjuk! Fasiken vad arg jag blir. Jag har inte tid med sånt här!

Ajja, i helgen bär det iallafall av till Kall. Denna förkylnings ka inte få stoppa mig! Där ska jag och Alexandra ha det myys. Det är så jäkla skönt där, man behöver inte tänka på ett skit, bara leva! Vi har börjat ed en ny grej. Jag brukar vakna innan Alexandra gör det, och väcker då henne, tvingar upp henne ur sängen, sedan drar vi på affären och dricker kaffe. Då var dagens mål avklarat! Vi går hem, äter frukost, lägger oss i sängen, lyssnar på musik, somnar.. När vi vaknar äter vi middag och sedan blir det bus med stort B!

Nu måste jag packa och sedan plugga till spanskaprovet vi har imorgon. Fasiken vad nervös jag är! Har ju glömt bort allt. Har inte haft spanska på två år, och så förväntar de sig att man kan alltihop. Kulkul!

Nä, nu måste jag sluta skriva och stänga av datorn. Har fått ett litet beroende av Facebook, vilket inte är bra när man har en massa andra saker som måste göras.



Pusspåré!

bloglovin

 

 

 

 

 

 

 



2009-10-01 @ 10:22:21 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: julia

Vad kul! :)

2009-10-01 @ 16:26:46
URL: http://humanatankar.blogspot.com
Postat av: alexandraaaaaa

tjohooo i helgen! Ska bli så jävla skönt att komma bort ett tag ;D puss påreeeeee

2009-10-01 @ 23:13:19
URL: http://alexandraperming.blogg.se/
Postat av: ingrid

gud vad trist att bli sjuk! :(

2009-10-02 @ 14:51:22
URL: http://almhagens.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0