♥ I'm a pirate! Arr!

Jag borde skämmas, jag vet! Skriver aldrig längre! Men nu tänker jag inte sitta och berätta varför jag inte har haft tid att skriva, för vem vill höra varför någon inte skrivit, nu när personen äntligen skriver? Inte jag i allafall!

Jag ville bara kika in och berätta att jag och Alexandra ska på Halloweenpartaj ikväll. Ska bli shitakul! Vi ska klä ut oss till Pirater! Hade tillochmed köpt guldtandsfärg.. Testade den igår bara för att.. ja jag vet inte varför. Men insåg iallafall att tänderna inte blev guldiga, utan gula!! HAha! Såg inte speciellt fräscht ut, fast ioförsig så har väl inte pirater så mysiga tänder? ;)

HUrsomhelst så ska vi snart dra in till stan och köpa det allra sista. Alexandra ska köpa nya leggings och så ska vi titta lite på några tatueringar vi kan ha till ikväll. Längtar supermycket! LOVAR att lägga upp bilder på hur slutresultatet blev!




Såå...
Vad ska ni klä ut er till/har klätt ut er till på halloween?


bloglovin

 

 

 

2009-10-31 @ 12:30:32 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Malin

sv: eller hur :) ännu roligare om man är ett helt gäng på ca 15 pers som gör det. katt hade jag tänkt ;) ska du klä ut dig idag?

2009-10-31 @ 13:51:57
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0