♥ När Frida är i farten!

Hej på er!
Har idag varit hemma från skolan. Mådde inte alls bra imorse men nu har det ordnat till sig. Har under dagen hunnit städa och möblera om mitt rum. Hade det så jäkla stökigt innan att jag höll på att bli tokig. Tog kort både före och efter för att visa hur bra det blev!
Shit! Kollade nyss på bilderna och det ser hemskt ut. Haha, det är knappt så jag vågar visa "före-bilderna" då jag nu inser hur hemskt det såg ut innan jag städade.

Okej tre, två, ett... Här kommer bombnedslag till rum!



Pjew! Det värsta är nu över!


Nu kommer efterbilderna!! :)






Tadaa!!

Ingen superstor skillnad med ommöblering men nöjd är jag iallafall. Var riktigt bökigt att frakta sängen och soffan mellan delarna av mitt lilla rum, men jag klarade det till slut!

 Nu ska jag äta middag och sedan ska jag och Alexandra dra på gymmet. ÄNTLIGEN!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
PÖSS!

bloglovin

 

 

 

 


2009-10-13 @ 18:02:27 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Kajsa

Måste bara säga att du hade ett sjukt mysigt rum!

2009-12-08 @ 00:17:17
URL: http://sheeskake.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0