♥ Bla, bla, bla... Bla?

Ja, det är så jag känner! Alltihop går så segt och det händer ingenting! Jag har inget att se framemot. Jag har alltid haft något och nu är det liksom tomt. Blää! Småsaker här och småsaker där. ag vill ha något stort som händer.

Jag vill åka utomlands, och det är nu!
Vet inte hur många jag försökt övertala om att fara bort med mig till något varmt land i någon vecka. Självklart sätter pengarna stopp för det och jag blir galen! Jag vill åka utomlands över jul. Tänk att slippa hela julstressen. Allt tjat om vad man ska ge och vill ha i julklapp flyger man ifrån (ja, bokstavligt talat). Åkte till thailand över jul för ungefär två år och det var en av de bästa saker jag gjort. Vi firade självklart jul där nere ändå, med gran och tomte, men utan julklappar. Det var sååå skönt!

Nu när jag inte har hittat någon att åka med så får jag väl helt enkelt stanna hemma i år, igen. Nej, jag får hitta något annat att se framemot. Haha, ja, ett exempel på att jag verkligen inte har något att se framemot är ju texten här till höger, "Nu är det bara 44 dagar kvar tills nästa lov". Fan vad tragiskt! Och jag som inte ens vet vad jag ska hitta på under det lovet?

Nej, inga fler sura miner! Vi suddar bort allt gammalt och startar om. I helgen ska jag till kall med Alexandra, det ska ju bli kul. Ja! En sak att se framemot! Inte för att den räcker länge, men det är ju alltid något?
Och här kommer dagens låt!

La Roux - Bulletproof



Pösspåer!



bloglovin

















2009-09-03 @ 18:10:51 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: phiie

omg! vilken klass går du i? :O

2009-09-03 @ 18:35:26
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha, grymt skön blogg! :)

2009-09-03 @ 20:26:11
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: sofia bäckman

JAG & HANNA ÄR PÅ TILL DITT HUS I THAILAND ;D

2009-09-04 @ 10:22:00
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0