♥ Sundsvallstripp

Och då var man tillbaka i Östersund igen! Trippen till Sundsvall gick bra men tog lite tid i buss, vilket var lite drygt. Blev inte speciellt mycket shopping, men det är väl typiskt när man väl betsämt sig för att shoppa loss? Hursomhelst köpte jag två linnen och tre t-shirts. Fina var de! :)

Ha precis kollat klart på idol och sitter nu här och funderar på när jag ska börja träna på spanskaglosorna som jag har tills på fredag.

Nä, nu ska jag gå ut med hunden men här får ni dagen i bilder!





PÖSS!

bloglovin

 

 

 

 

 

 

2009-09-23 @ 21:31:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

svar: haha så sant!

jodu, tackar! jag är också glad att träffen gick så bra :)



hur är det med dig annars då?

2009-09-23 @ 21:56:50
URL: http://almhagens.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0