♥ Sourstroumingsparty

Hejhallå!
Sitter nu framför tvn med hela familjen och tittar på film. Supermysigt!

Igår var det surströmmingsfest med släkten på landet. Har därför "äntligen" lärt mig att äta surströmming! På kvällen sprang jag och syster omkring på åkrarna och knäppte en massa bilder.

Idag har jag inte gjort ett skit. Är i sommarstugan och här är det bara vila som gäller. 
Här kommer lite bilder från gårdagen!



PÖSS!

bloglovin

 

 

 

 

2009-09-26 @ 23:59:25 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

svar: Jodu, jag mår fint! :)

jag är bara så förbannat trött efter allt spring och skrik med mina kompisar. fast det är värt det, helt klart! 8D

2009-09-27 @ 01:47:29
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: sändrä

åh en söt irländsksetter! ni var ju också ganska söta!

2009-09-27 @ 20:00:36

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0