♥ Fäärdig!

Så då var det färdigpluggat för denna vecka. Ska bara skicka in mitt arbete till min lärare sedan är det gjort. Sista inlämningsdagen var självklart idag. Jag gör alltid så här. Sitter och är stressad precis innan. Tar upp skolböckerna dagen innan eller samma dag som de ska vara klara. Ojoj, jag blir arg på mig själv! Jaja, gjort är gjort och nu är det iallafall klart.
Duktigt Frida!!!

Sitter nu här och längtar tills imorgon. Då är det Fredag och på kvällen ska jag och tjejerna i klassen laga god mat och ha det mysigt hemma hos Julia. Sedan lär vi ska dra ut och hitta lite fler roligt folk att hänga med.
Iiiii, vad kul det ska bli!

Vad ska ni göra till helgen? :)



Nu ska jag lägga mig tidigt så att jag är extra pigg imorgon!
Pusspåer!

bloglovin












2009-09-17 @ 22:05:38 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

jag ska träffa en tjej jg hållit kontakten med via internet i snart ett år i helgen. lite spänt men jätteroligt!



svar: ja det är sant! :)

2009-09-17 @ 22:18:56
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: DEN BÄSTA!

du är som mej, jag gör också alltid läxor och sånnt skit i sista sekunden. Eller glömmer bort dom helt. Lutar mer åt det sistnämnda. ;D

2009-09-17 @ 22:36:10
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0