♥I'm back..

..sa Frida med ett leende på läpparna!

Fasiken jag kan verkligen inte låta bli att prata om mig sälv i tredje person. Så mycket mer känsla då ju ;) Ja, helgen är nu över. Eller ja, om några timmar iallafall. Helgen blev superb och jag börjar undra om vi snart närmar oss toppen av roligheter! Eftersom att bilder är roligare än en massa text...
Jag vill nu be om största möjliga tyyyyyystnad......

Dadadadadamdamdamtadaaa!!
Sammanfattning av helgen med en drös bilder!













Tack för den helgen,
och puss på DET!




bloglovin







2009-09-13 @ 17:20:43 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

svar: ja man blir lite stolt över sig själv:)

jag spelar lite på min gitarr och kollar in ackord på internet.. jag är lite jättesämst på att spela gitarr men försöker lära mig!

2009-09-13 @ 22:50:12
URL: http://almhagens.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0