♥ That got me walking on the moon

Vad tråkig jag är! Skriver aldrig blogg längre. Blir allt mer sällan och jag får allt mer skäll av Alexandra. Haha, hon blir galen när jag inte skriver eller lägger upp bilder. Jag har tid, så det kan jag inte skylla på. Jag är nog bara lite lat. Eller ja, ganska mycket lat då ;)

Nu längtar jag tills imorgon. Då bär det av med klassen till Birsta City i Sundsvall. Kanske inte en så stor grej för andra som bor i de lite större städerna där de finns tuden butiker att välja i bland, men för mig som bor i en liten stad känns det som julafton att få åka iväg till ett köpcentrum med en massa butiker som vi inte har här hemma.
Hoppas bara att det inte blir allt för stressigt imorgon, brukar lätt kunna bli det för mig..

Nu ska jag lyssna på musik högt så att systeryster hör in i rummet bredvid och så ska jag fixa lite grejer inför morgondagen.
Här kommer dagens låt. Om ni inte hört den innan. Ge den två chanser, sedan är ni fast, promise ;)

Pysspyss!

bloglovin

 

 

 

 

 

 

 

2009-09-22 @ 22:03:10 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

svar: haha, är det sant? :) dåligt disney!! ^-^

jodu, det gick bra. det klickade verkligen mellan oss och vi ska träffas igen snart :D

2009-09-23 @ 10:08:44
URL: http://almhagens.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0