♥ TITTAH!

Tillbaka i skolan, alltid lika roligt! Bara jag som är på idén om att switcha mellan helger och vardagar så att man går i skolan/jobbar på Lördagar och Söndagar och är ledig resten av veckan? Det hade ju verkligen suttit fint om ni frågar mig!
Är lite stressad, borde egentligen plugga men kände att jag bara var tvungen att slänga in dagens citat.


Var påväg in genom dörren till Tages och ser en liten kille i åttaårsåldern tvärstanna framför en av bilarna på parkeringen...

Pojken (ropandes): TITTA PAPPA! TITTA!
(Pekar på bilen som han nu står framför) SNACKA OM ATT DEN DÄR BILEN ÄR SKITIG!! WOOW! SUPERSKITIG!

Pappan blir lite småröd i ansiktet och föser pojken mot ingången och ser ut att hoppas att ägaren till bilen inte var någon som stod i närheten.


Jaa, ibland så är det ju bra att vara ärlig, nu vet ju den bilägaren om att bilen är skitig! ;)





Pusshej!

bloglovin

2009-09-14 @ 19:49:57 ♥ Dagens citat Permalink


Avtryck
Postat av: ingrid

svar: haha! jag har också lite problem. har lust att drämma den i golvet just nu!



åh tack, jag var faktiskt med om det där för någon vecka sedan. jag förfinade texten en aning, men det var verkligen en häftig upplevelse :)

2009-09-14 @ 20:40:11
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: Ceona

Ja Idol är jätte kul.:D Jag hoppas själv att jag blir frisk snart:( Tack så mycket! Din blogg var också fin :)

2009-09-18 @ 00:55:10
URL: http://ceonas.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0