Är hur rädd som helst

Ja, det är jag! Tyckte att en skräckfilm såhär på kvällskvisten skulle sitta fint, men ångrar mig otrooligt mycket nu i efterhand. Såg Fourth kind, eller Närkontakt som den heter på svenska. För det första var filmen verklighetsbaserad, och för det andra hade de lagt in inspelningar och klipp från de verkliga händelserna. Jag satt med en kudde för ansiktet under hela filmen! 
Visst, det var inte den läskigaste filmen jag sett men nog var den läskig! Jag kan inte förstå varför jag gillar sånna här filmer när jag alltid blir lika rädd. Det är hemskt alltihop och man blir rädd för minsta lilla man hör eller ser efteråt.

Jag sitter nu här, i min säng och vågar inte ställa ifrån mig datorn. Jag kommer nämligen då att behöva sätta ner fötterna på golvet! Ja på golvet! Och vem vet vad det slutar med? Det kan ju leda till att någon, eller något, som bor under min säng tar tag i mina fötter, drar in mig under sängen och äter upp mig. Levande!
Jag kan heller inte ställa ner datorn på golvet eftersom att jag då kommer bli tvungen att se vad som finns under sängen! Huvva!
Nej, datorn får sova hos mig inatt...

Gonatt med er!



bloglovin











2010-04-24 @ 00:44:26 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0