Mat, mat, mat?

Ja, då sitter man här igen, som man gör varje gång man får lite tid över. Eller ja, egentligen har man ju inte det! Ungefär som jag nu.. jag har inte tid att sitta här, inloggad på både msn och facebook och snacka massa onödigt strunt. Men bloggen däremot, den är ju dunderviktigt!

Ska snart äta jag. Lina och Viktor har lagat middag idag, så vi får väl se om det är ätbart. Lina är ju som tidigare nämnts inte den bäste kocken. Har tappat bort räkningen på hur många middagar som gått åt pipsvängen när hon varit framme. Själv är man ju rena rama Gordon Ramsey i köket. Ja, tamejtusan, det är jag!

Nu ropar Lina, så nu är alltså middagen klar.. Får väl se om jag någonsin kommer tillbaka..



Pussåhej!



bloglovin

2010-04-27 @ 19:11:01 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0