Odd socks on my toes.


Borde äta.
Borde plugga.
Borde vara glad.
Borde kanske sova.
Borde verkligen sluta tjata.

Eller så äter jag när jag är hungrig, ja, det gör jag. Jag pluggar när jag känner att jag vill plugga. Jag är glad efter att jag pluggat, då kan jag sova.
Sedan slutar jag nog att tjata.

Men just nu tänker jag bara sitta här framför datorn, fortsätta lyssna på Eric Hutchinson och må sådär bra som man mår av att lyssna på en ny favoritlåt.

Eric Hutchinson - All over now


Här kommer lite bilder från lovet!
Tackar, lovet blev lyckat tillslut!


















bloglovin






2010-04-13 @ 17:56:13 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0