Summa summarum

Har nyss kommit hem från gymmet och sitter nu här framför datorn och drygar. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sedan blir det käk och efter det Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami är ju bara föör härlig! Hon är nog den enda anledningen till att jag tittar på det där programmet. Nästan så hon borde få ett helt eget program! Ja, det skulle vart något det!

Jaja, senare ikväll ska jag även städa mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag just nu! Ojojoj, det är så mycket saker jag måste göra i veckan, nu när jag tänker på det. På Fredag för vi ju till Berlin! Fy bövelen va kul det ska bli, längtar som bara den! Men har lite panik över allt jag ska hinna med. Okej, summering....

Städa rummet
Växla pengar!!!
Packa!
Skriva idrottsuppgift
Skriva bokrecension
Köpa godis tills bussresan (mycket viktigt)!!!!!


Snyggingbilden! Oh yes!


Aja, nu ska här duschas!
Pussåhej!



bloglovin
















2010-04-26 @ 18:44:15 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: sandra

du glömde en sak,

"göra i ordning matlåda tills i morn"

;)

2010-04-26 @ 22:06:42
URL: http://sandrampersson.blogg.se/
Postat av: Kit

Måttligt roade ni ser ut på bilden, haha!

2010-05-12 @ 18:17:25
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0