Typiskt mig.

Ja, det här är så jäkla typiskt mig! Kliver upp klockan halv sju och tänker att min första lektion startar klockan kvart över åtta, som den altid gör på Torsdagar... När klockan börjar närma sig fem över åtta börjar jag fundera på vad min lärare kommer att tycka om att jag kommer fem minuter försent. När jag kommit fram till att hon inte bryr sig speciellt mycket, då, då slog det mig, jag börjar för fasiken inte förrän kvart över tio! Kul Frida, kul! Ja, då var det bara att sätta sig vid datorn och börja fördröja tiden då.

Har äntligen lämnat in min idrottsuppgit och är rätt klar med packningen. Var tvungen att packa allt igår eftersom att jag ikväll kommer att ha annat att tänka på. Det blir nämligen pyjamaskalas här ikväll. Både Julia, Lovisa och Alexandra ska sova över här. Vi vill ha de allra bästa platserna i bussen imorgon, de längst fram på andra våningen. Ja, så nu har jag och Julia planerat allt in i minsta detalj! Vi ska kliva upp så pass tidigt att vi är vid parkeringen innan de andra. När bussen kommer kastar jag och Julia över väskorna till Alexandra och Lovisa och springer sedan alt vi kan för att hinna först. Om någon kommer före oss? Ja, då jäklar ska de få med oss att göra!

Bilder från resan kommer någon gång nästa vecka!





(Bilder från förra årets resa, som då gick till Prag)

Haré bra
Pysspyss!



bloglovin


2010-04-29 @ 08:46:53 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0