Whoa, whoa, whoa!

Ja, då bär det av igen! Men denna gång blir det till Kall istället för Loke lucky Loke. Jag har precis packat klart och är nu redo att fara. Bussen går inte förrän kvart i två, så därför tänkte jag vara extra duktig och skriva lite på bokanalysen som ska lämnas in någon gång efter lovet.

Igår gick jag och min syster till Golds för att köra ett Bodybalancepass. Ja, Lina har börjat på gym, Det är otroooligt! Det gick faktiskt riktigt bra, trots det nya programmet. Träningsvärken kommer nog och hälsar på snart... Härligt!

Vi har nu ett födelsedagsbarn i Kall som måste firas, så ikväll blir det kalas och imorgon hoppas vi på finväder så vi kan åka ut med skotern och grilla.

Ne, nu ska jag plugga, men här får ni en riktigt frän låt!

The Midnight Beast - Tik Tok Parody
 





bloglovin












2010-04-08 @ 11:38:16 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0