Vakna Sverige!

Har nu äntligen pallrat mig till ett Internetcafé och vad händer? Jo, det ska jag berätta! Inte en enda intressant jävel är inne på Facebook eller msn. Hemma är klockan nu kvart i elva? Borde man inte vara vaken då!?

Aja, hur som helst har jag nu varit här sen i tisdags. Jag dör av värmen, äter mat jag inte kan uttala, badar i havet och solar sönder min hud så pass mycket att en kräfta skulle känna sig blek i min närhet.

Ikväll ska vi fira livet, eller ja firandet började egentlöigen igår, men det var bara förfesten det! Vi var då på Lucky Luke och röjde järnet. Killen som var dj var hur grym som helst, trots att han sjöng med i ALLA låtar och bytte låt preciiiis innan refrängen kom. Haha, jaa tydligen inte bara jag som gör det. Klart man vill hinna visa hur många bra låtar man kan innan alla drar hem!

Nej, nu måste jag dra, ska på marknaden och shoppelishoppa lite!



Pusshejj!


2010-07-23 @ 10:00:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0