En vecka och två dagar

Ja, här har inte uppdaterats på ett bra tag nu. Har haft en massa restuppgifter i skolan att göra klart såhär lagomt till sommarlovet. Är fortfarande inte helt klar. Har en ända liten uppgift kvar. En recension av Skattkammarön. Inte någon som råkar ha en sån till övers?;)

Haha, aja, jag har iallafall precis sköljt ur färgen från håret och väntar nu på att håret ska torka så att jag får se resultatet. Kan inte bli värre än vad det var innan så är redan nöjd.

Hmm.. Ja, vad har ni nu missat? Sist jag skrev var det den trettionde maj. Sedan dess har det bland annat varit Körfältsgrillen, frukostgrillning hos Jennifer och Studenten! Eftersom att jag själv tycker att det är tråkigt med mycket text slänger jag därför upp lite bilder från äventyren istället för en massa jobbiga bokstäver.

Körfältsgrillen








Morgonen därpå blev det frukostgrillning hos Jennifer








Studenten
















bloglovin







2010-06-08 @ 16:26:20 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Maia

sv. haha aa, fast inte alltid kul när du har fullt upp.. hehe fast ibland behöver man :D haha vem bryr sig om regnet.. det ska inte få stå i vägen :D har du själv gjort idag då ?

2010-06-08 @ 22:52:46
URL: http://mmaaia.webblogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0