Vikingafrida

Hallådär!
Har nyss kommit hem ifrån tandläkaren, där allt gick som det skulle. Ska snart iväg till jamtli för provning av arbetskläder inför sommarjobbet som startar på Måndag. Ja, Frida Ericsson ska arbeta som viking på Jamtli. Det här är ju galet!

Efter provning av kläder ska jag hem och måla klart huset. Ja, idag måste det fan bli klart. Orkar verkligen inte med en dag till med all den där vita färgen. Efter idag ska jag tamejfan aldrig mer ta i en målarpensel! Sååå less!
Aja, nu ska jag ta en promenix med vovsen innan jag drar vidare till min blivande arbetsplats.

Dagens låt
Delorean- Stay Close


Puss & hej





bloglovin
















2010-06-16 @ 09:46:24 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0