And we're back!

Ja, nu sitter jag och Alexandra här i Loke och myser. Har precis kommit hem från en mysig skotertur med grillning och sol, och hade nu tänkt dra på bartömning på puben... Men neejdå, inte det inte! Det är alltid något som ska gå åt skogen när vi är i farten! Tydligen är allt inställt så det blir ingen pub överhuvudtaget. Jag och Alexandra tänker då inte sura över det, utan vi kör på ändå. Vi ska äta mysmiddag ikväll! Fläskfilé och pommes bliré såklart och sedan får vi väl se vad som händer. Film och popcorn, eller kan man få hit lite folk? Ja, det är den stora frågan!

Här kommer iallafall lite bilder ifrån Kall, förra helgen :)
















bloglovin






2010-03-20 @ 15:57:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0